• Petri Nóri

Tilápia kölessel ebédre, zöldséggel vacsorára

Frissítve: 2018. jún 28.

A mi családunkban a tilápia nagyon menő. Elég sok helyen elérhető már itthon: az Aldiban, a Sparban és ha jól tudom az Auchanban is. Ezek mind fagyasztott verziók. A Metroban lehet kapni friss változatban is, már amennyire friss lehet egy tengeri hal Magyarországon.


Fehér húsú, édeskés ízű hal, szálka nélkül! Imádják a gyerekek. Tele van értékes fehérjével, nagyon alacsony a zsírtartalma, beilleszhető bármilyen diétába. Az ára magasabb valamivel a csirkemell áránál, de a lazachoz képest jóval szerényebb. Magas a B12 és a D vitamin tartalma.


10 dkg tilápia :

21 g fehérjét, 1,7 g zsírt és 96 kalóriát tartalmaz.



Elkészítés: 


Egy kis oliva- vagy kókuszolajon, pici sóval szoktam megpárolni/megsütni mindkét oldalát. Pár perc alatt kész. Óvatosan fordítsd meg, mert hamar szétesik.


Ebédre kölest csináltam mellé, este pedig kápia paprikával és reszelt répával ettük a fiúkkal. A kölest csak simán kétszeres mennyiségű vízzel főztem meg 10-12 perc alatt, a vízbe egy csipet sót tettem, de ez elhagyható.


Ha tetszenek a posztok és Te is eldöntötted, hogy életmódot váltasz a családoddal vagy egymagad, én szívesen segítek ebben Neked is! Rendeld meg a Kamratiszítást és kezdj egy egészségesebb életet már holnap! www.eleskarma.com

19 megtekintés

Petri Nóra

alapító, táplálkozásterapeuta

eleskarma.blog.hu

petrinori@gmail.com

Tel: +36 30 620 2826

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

© 2017 by Nóra Petri. Proudly created with Wix.com